Návrh marketingového mixu ubytovacího zařízení – Lucie Březovská
Lucie Březovská
Diplomová práce
Návrh marketingového mixu ubytovacího zařízení
The Proposal of Marketing Mix for Accommodation Unit
Anotace:
Má diplomová práce je zaměřena na marketingový mix v oblasti hotelových služeb. Cílem této práce bylo zhodnotit využití marketingových nástrojů v podmínkách na trhu krátce působícího Hotelu Regia a navrhnout možné změny pro jeho lepší využití marketingových nástrojů. V teoretické části jsem se věnovala nastínění problematiky marketingového mixu v oblasti služeb. Bylo zde popsáno obecné pojetí služby …víceAbstract:
My diploma thesis is focused on marketing in sphere of hotel services. The purposes of this work was to evaluate the usage of marketing instruments under the conditions of the market short-acting Regia Hotel and suggest alternations for the better usage of marketing implements. In the theoretical section I focused on the dilemma of marketing mix in a sphere of services. The general conception of services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2010
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Dagmar Fešárková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Comparison of Agricultural Marketing Information Services efficiency in Philippines, Vietnam and Cambodia
Jakub Melezínek -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal -
Marketing sdílené ekonomiky v dopravě
Monika Krůželová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec