Anna Krabcová
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán založení svatební agentury
Business plan for a wedding agency
Abstract:
Cílem práce je částečné vypracování podnikatelského plánu nové agentury, která se zabývá zprostředkováním svateb. Podnikatelský plán poslouží zakladateli k utřídění myšlenek před samotnou realizací záměru. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teorií zakládání podniku, podnikatelským plánem a jeho strukturou. V druhé části jsou zanalyzované odpovědi na otázky v rámci dotazníkového šetření …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a partial business plan for establishing a new agency focused on wedding organising and coordination. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on theoretical basis and a general structure of a business plan. The second part analysis results of a survey concerning preferences of potential clients, their interests and competition awarenes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76484
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76484
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Marketingová strategie pro etablaci nové značky na trhu
Dominik Šmuhař -
Strategie založení tanečního souboru
Natálie Glembová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Založení malé výrobní firmy včetně marketingové strategie pomocí projektu.
Dominik Lam -
Establishing and promoting a site for image sales
Jindřiška Homoláčová -
Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam
Thi My Hanh TRANG -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová