Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o. – Dominika Nekvindová
Dominika Nekvindová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o.
Marketing communication of The Publishing house JOTA, s.r.o.
Anotace:
Nekvindová, D. Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o. Bakalářská práce. Brno, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Nakladatelství JOTA, s.r.o., která je namířena jak na velkoobchodní a maloobchodní řetězce, tak i na koncové zákazníky nakladatelství. Teoretická část se věnuje objasnění odborné terminologie, především popisu marketingové komunikace a jejích nástrojů …víceAbstract:
Nekvindová, D. Marketing communication of The Publishing house JOTA, s.r.o. Bachelor thesis. Brno, 2014. This bachelor thesis is occupied with marketing communication for JOTA publishing house, s.r.o., which is made for a wholesale and a retail distribution as well as for a final customers of the publishing house. The theoretical part is focused on a clarification of technical terms, mainly on a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor
Práce na příbuzné téma
-
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses i7r2bw i7r2bw/2
5. 1. 2015