Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků – Bc. Jan Krejčík
Bc. Jan Krejčík
Diplomová práce
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Use of digital technologies in online public relations of chemical companies
Anotace:
Diplomová práce je orientována na problematiku online public relations chemických podniků. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se online marketingovou komunikací, kdy je nejprve vymezen pojem online marketing a popsány jeho základní nástroje. Navazující teoretická část práce je věnována tradičním a digitálním public relations, jejich definicím a cílům. Závěr odborné rešerše …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of online public relations of chemical companies. The first part of the thesis presents research of professional literature dealing with online marketing communication. In this part, the concept of online marketing is defined and its basic tools are described. The following theoretical part of the thesis is devoted to traditional and digital public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčík, Jan. Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Budoucnost public relations ve veřejné správě
Veronika Kimmer -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová