Bc. Emiliya Mamedova
Master's thesis
Relationship Marketing in Education
Relationship Marketing in Education
Abstract:
Marketing je mocným, avšak často opomíjeným nástrojem na trhu dalšího vzdělávání. Cílem prace je pokusit se otestovat vztah marketingu v rámci financovaný vzdělávání. Pro vytvoření této práce a pochopení problému byly použity spousta metodických nástrojů. Za prvé, literatury na toto téma, metody pozorování marketingového vztahů a podrobná analýza.Abstract:
Marketing is a powerful, but often neglected tool in the market of continuing education. Thе aim of this paper is to attempt to tеst the applicability of relationship mаrketing concepts within thе self-financed tertiary educаtion industry. Fоr the creation of this work and undеrstanding of the problem were used lots of methоdological tools. First of all, literаture search of the literature on this …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pae0p/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: MSc Oldřich Dutý
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Marketing ve vzdělávání dospělých
Martin ZNAMENÁČEK -
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Modern approach to Survival Analysis
Lukáš Boček