Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o. – Pavla Ohnišťová
Pavla Ohnišťová
Bakalářská práce
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.
Design of the marketing strategy for the company Fitness assistant s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh online marketingové strategie pro společ-nost Fitness assistant s.r.o.. Vychází z poznatků zjištěných PESTE analýzou, analý-zou konkurence, analýzou spotřebitelského chování a informací poskytnutých oběma jednateli podniku. Ze získaných dat byla vytvořena SWOT analýza na zá-kladě, které byla vybrána vhodná marketingová strategii podniku. Dotazníkové šetření, které …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the design of the marketing strategy for the compa-ny Fitness assistant s.r.o.. The work draws on information and knowledge from the PESTE analysis, analysis of the concurrence environment and from the analy-sis of the consumer’s behaviour. Furthermore, the thesis reflects the knowledge and experiences of both executive heads of the company. The SWOT analysis was performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová