Marketingová stratégia hotelovej siete Premier Inn vo Velkej Británii – Kristína Kanderová
Kristína Kanderová
Diplomová práce
Marketingová stratégia hotelovej siete Premier Inn vo Velkej Británii
Marketingová stratégia hotelovej siete Premier Inn vo Velkej Británii
Anotace:
Diplomová práca sa venuje marketingovej stratégii hotelovej siete Premier Inn vo Veľkej Británii. Cieľom práce je analýza jej nezvyčajnej marketingovej stratégie založenej na garancii dobrého nočného spánku. V praxi to znamená, že pokiaľ sa hosť v akomkoľvek z hotelov Premier Inn nevyspí podľa svojich očakávaní, peniaze za jeho pobyt mu budú v plnej výške vrátené.Finančná analýza vybraného hotela za …víceAbstract:
The thesis is dedicated to the marketing strategy of hotel chain Premier Inn in Great Britain. Aim of the thesis is the analysis of its unusual marketing strategy based on the good night guarantee. In practice it means that if a guest in any Premier Inn hotel does not sleep well, his/her money will be given back to them. Financial analysis of the chosen hotel for March 2016 will show its favorable …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje marketingovej stratégii hotelovej siete Premier Inn vo Veľkej Británii. Cieľom práce je analýza jej nezvyčajnej marketingovej stratégie založenej na garancii dobrého nočného spánku. V praxi to znamená, že pokiaľ sa hosť v akomkoľvek z hotelov Premier Inn nevyspí podľa svojich očakávaní, peniaze za jeho pobyt mu budú v plnej výške vrátené.Finančná analýza vybraného hotela za …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Karol Achimský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54716
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň