Bc. Alena Poláková

Bakalářská práce

Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA

Analysis of communication processes in IKEA
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních prostředků ve společnosti IKEA. Cílem této práce je teoreticky definovat komunikaci, firemní komunikaci a vnitrofiremní komunikaci a prakticky zanalyzovat komunikační prostředky ve firmě IKEA Brno, protože právě komunikace je základem pro kvalitní a dlouhodobé fungování každé organizace.
Abstract:
This bachelor diploma thesis deals with the analysis of communication at IKEA. The aim of the work is to theoretically define communication, corporate communication, and internal company communication and to practically analyse the means of communication in IKEA Brno, because communication is the basis for quality and long-term functioning of any organisation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Ondřej Krajtl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií