Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA – Bc. Alena Poláková
Bc. Alena Poláková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Analysis of communication processes in IKEA
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních prostředků ve společnosti IKEA. Cílem této práce je teoreticky definovat komunikaci, firemní komunikaci a vnitrofiremní komunikaci a prakticky zanalyzovat komunikační prostředky ve firmě IKEA Brno, protože právě komunikace je základem pro kvalitní a dlouhodobé fungování každé organizace.Abstract:
This bachelor diploma thesis deals with the analysis of communication at IKEA. The aim of the work is to theoretically define communication, corporate communication, and internal company communication and to practically analyse the means of communication in IKEA Brno, because communication is the basis for quality and long-term functioning of any organisation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pw2g0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Ondřej Krajtl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková