Bc. Alena Poláková

Bachelor's thesis

Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA

Analysis of communication processes in IKEA
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních prostředků ve společnosti IKEA. Cílem této práce je teoreticky definovat komunikaci, firemní komunikaci a vnitrofiremní komunikaci a prakticky zanalyzovat komunikační prostředky ve firmě IKEA Brno, protože právě komunikace je základem pro kvalitní a dlouhodobé fungování každé organizace.
Abstract:
This bachelor diploma thesis deals with the analysis of communication at IKEA. The aim of the work is to theoretically define communication, corporate communication, and internal company communication and to practically analyse the means of communication in IKEA Brno, because communication is the basis for quality and long-term functioning of any organisation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2020
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: Mgr. Ondřej Krajtl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media