Marketingová komunikace produktu EduPlán pro Education.cz – Pavla Čermáková
Pavla Čermáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace produktu EduPlán pro Education.cz
Marketing communication of product EduPlan for Education.cz
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací kariérně-vzdělávacího programu EduPlán pro firmu Education.cz. Obsahem je zanalyzování marketingového mixu, prostředí firmy a zhodnocení dosavadní komunikace produktu. Následně je navržena vhodná komunikační strategie s ohledem na zvolený cíl.Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of career-education program EduPlan for the company Education.cz. The thesis's content analyzes the marketing mix, business environment, and assesses the marketing communication of the product up to now. Subsequently, it suggests a suitable communication strategy regarding the chosen goal.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Valery Senichev, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová