Postavení muže-učitele v preprimární edukaci – Bc. Zdeněk Švec
Bc. Zdeněk Švec
Diplomová práce
Postavení muže-učitele v preprimární edukaci
Position of male-teacher in preprimary education
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké je postavení učitele v preprimární edukaci a jak toto postavení chápou a vnímají sami učitelé. Teoretická část je zaměřena na roli pedagoga v mateřské škole, na jeho kompetence v tomto prostředí a na pojetí předškolní výchovy učitelkou a učitelem v prostředí mateřské školy. Empirická část se zabývá postavením učitele v kontextu předškolní výchovy, soustředí se …víceAbstract:
The aim of this Master Degree Thesis is to find out about the position of a man as a teacher within preschool education and about the viewpoint of men-teachers themselves as they see and perceive their position within preschool education. The theoretical part is focused on the role of an educator in nursery school, on their competence within this environment and on the concept of preschool education …víceKeywords
gender
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimír Václavík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Gender v MŠ
Zuzana Nováčková -
Věk a gender učitele z pohledu žáků ZŠ
Veronika Slezáčková -
Gender před tabulí, vytváření genderové identity u žáků základní školy
Dana PIŠTĚLÁKOVÁ -
Zavádění konceptu gender do pedagogické praxe - záměr a skutečnost
Romana REPÁČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva