Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody – Ing. Ivana Popelářová
Ing. Ivana Popelářová
Bachelor's thesis
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Product analysis – the source of a competitive advantage
Anotácia:
Obsahem bakalářské práce je analýza produktu jako zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem je brazilský keratin. V teoretické části jsou popsány jednotlivé aspekty marketingu vedoucí ke správnému zanalyzování produktu. Praktická část je zaměřena na analýzu konkrétního produktu, ale i na podnik, který produkt zavedl. SWOT analýza charakterizuje podnik. Analýza produktu a srovnání s konkurenčními …viacAbstract:
The table of contents of this bachelor’s degree is a product analysis as a source of competitive advantage. The selected product is brazilian keratin. In a theoretic part there are described particular aspects of marketing that are contributing to the right analysis of the product. A practical part is directed to the analysis of the specific product and the company where this product was launched. …viacKľúčové slová
Analýza produktu bez chemického složení brazilský keratin inovování konkurence konkurenční produkt konkurenční výhoda odlišení se podnik pozorování produkt přání a potřeby služby SWOT analýzaProduct analysis without chemical composition brazil keratin innovate competition competitive product competitive advantage become different company observation product wishes and needs services SWOT analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l5ojr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv struktury a chemického složení latexů s inkorporovanými nanočásticemi La na antimikrobiální, chemickou a korozní odolnost ochranných povlaků
Lenka Gondová -
Vliv chemického složení na rozpadové diagramy nízkolegovaných mangan-chromových ocelí
Michal Konderla -
Chemické složení šťávy z plodů vybraných odrůd černého bezu
Petra Šafránková -
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
Performance pay as a competitive advantage and weapon
Oluwaseun Adekola Fasanya -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli