Karolína Břinková

Bakalářská práce

Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh

The possibilities of launching a Czech fashion brand ODIVI s.r.o. on the German market
Anotace:
V teoretické části jsou zpracovány informace o fungování českých oděvních salonů v minulém století. Na ně navazuje analýza českého textilního průmyslu v současnosti. Dále se tato část věnuje možnostem vstupu firmy na zahraniční trh a mezinárodnímu marketingu se zaměřením na oděvní značku. V praktické části je analyzován německý trh, německý zákazník a představeny netradiční možnosti, jak ho zaujmout …více
Abstract:
The theoretical part is about Czech fashion designers between 1918 and 1948. The analysis of the current situation of Czech textile industry is described and confronted with a situation on the German market. The second part describes fashion marketing and its practising by ODIVI s.r.o. New and innovative ways of creating a business plan for a fashion designer are described. The goal is to find possibilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Iva Burkertová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72739