Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh – Karolína Břinková
Karolína Břinková
Bakalářská práce
Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh
The possibilities of launching a Czech fashion brand ODIVI s.r.o. on the German market
Anotace:
V teoretické části jsou zpracovány informace o fungování českých oděvních salonů v minulém století. Na ně navazuje analýza českého textilního průmyslu v současnosti. Dále se tato část věnuje možnostem vstupu firmy na zahraniční trh a mezinárodnímu marketingu se zaměřením na oděvní značku. V praktické části je analyzován německý trh, německý zákazník a představeny netradiční možnosti, jak ho zaujmout …víceAbstract:
The theoretical part is about Czech fashion designers between 1918 and 1948. The analysis of the current situation of Czech textile industry is described and confronted with a situation on the German market. The second part describes fashion marketing and its practising by ODIVI s.r.o. New and innovative ways of creating a business plan for a fashion designer are described. The goal is to find possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72739
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Iva Burkertová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72739
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Branding nově vznikající oděvní značky v České Republice
Joanna Santarius -
Návrh marketingové strategie pro novou oděvní značku
Markéta Křížová -
Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.
Ivan Akimov -
Udržitelnost českých oděvních značek pohledem teorie paradoxu
Eliška Straková -
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
Nikola SEMBOLOVÁ -
"Greenwashing" a "Bluewashing" související s Black Friday u českých oděvních značek
Nikola Buzková -
STAN? oděvní kolekce značky LAKA
Laura-Andrea ŽIŽKOVÁ -
Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out
Dominik Erhart