Návrh systému strategického řízení podniku v podmínkách krize – Ing. Zdeněk Bydžovský
Ing. Zdeněk Bydžovský
Bachelor's thesis
Návrh systému strategického řízení podniku v podmínkách krize
Proposal of strategic company management under crisis conditions
Abstract:
Strategické řízení podniku v podmínkách krize je reálným tématem současnosti. Managementy podniků se potýkají s krizemi externího a interního původu velmi často. I s ohledem na předpokládaný ekonomický vývoj na trzích lze očekávat, že podniky budou řešit krize častěji nebo budou čelit krizím, které budou trvat delší časové období. Krize externího původu, stejně jako krize původu interního (krize managementu …moreAbstract:
Strategic company management under crisis conditions is real topic of nowadays. Managements of companies face very often to crisis of external or internal origin. With reference to expected development of markets is possible to expect that companies will solve crises more often or will face to crises with longer duration. Crises of external origin as well as in a case of internal origin include from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/znrh4/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Reader: Ing. Lenka Šimonová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Ekonomika a management Národního filmového archivu
Edita Hornová -
Diversity management a jeho vliv na výkon zaměstnanců
Kristýna Peričová -
Význam personalistiky pro management organizace se zaměřením na konkrétní instituci
Dagmar Tomková -
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
Barbora Ančincová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Iveta Ducháčková -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Martina Kolářová -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Jana Mojhová