Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce – Bc. Marta Baxantová
Bc. Marta Baxantová
Diplomová práce
Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce
The use of the project method for teaching culture in German language instruction
Anotace:
Diplomová práce Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce pojednává o možnostech, které tato metoda výuky nabízí. Hlavním cílem je navrhnout a zrealizovat výukový projekt zaměřený na rozvoj klíčových kompetencí definovaných v RVP ZV ve výuce německého jazyka na základní škole. Tato práce poukazuje na vhodné využití projektů ve výuce cizích jazyků vedoucí k utváření a rozvíjení klíčových …víceAbstract:
Diploma thesis The use of the project method for teaching German language deals with potencial which this method offers.The main objective of this work is to design and implement a project focused on development of key competencies in teaching German at primary school.This diploma thesis refers to appropriate use of the project in teaching forein languages to flit to achieve and develop indiv l key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yknoo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Zprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobu
Klára TOPINKOVÁ