Zuzana Skapálková

Diplomová práce

Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol

Specifics of Education of Pupils with Developmental Language Disorder from the Perspective of Primary School Teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií na běžném typu školy. Cílem práce je popsat, jaká specifika shledávají učitelé 1. stupně ve vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Zaměřujeme se na to, jak učitelé v rámci inkluzivního vzdělávání vnímání vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Empirická část má charakter kvalitativního designu výzkumu.
Abstract:
The thesis deals with the issue of education of pupils with developmental language disorder in mainstream schools. The aim of the thesis is to describe what specifics teachers of the first level find in the education of pupils with developmental language disorder. We focus on how teachers in inclusive education perceive the education of pupils with developmental language disorder. The empirical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skapálková, Zuzana. Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy