Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů – Miluše STRAKOVÁ
Miluše STRAKOVÁ
Bachelor's thesis
Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů
External communication of company Liebherr on the example of selected corporate business magazines.
Abstract:
External communication plays an important role in the enterprise communications. The Bachelor Thesis investigates this specific communication tool on the example of the customer based magazines of Liebherr company. The first part describes theoretical starting-points of the theme, tools, elements and placement in the enterprise communications. Professional stories work effectively since the authenticity …moreAbstract:
Externí komunikace je významnou součástí podnikové komunikace. Předložená bakalářská práce zkoumá tento konkrétní nástroj na příkladu zákaznických časopisů společnosti Liebherr. První část popisuje teoretická východiska tématu, nástroje, prvky a umístění v podnikové komunikaci. Profesionální příběhy působí účinněji, protože autentičnost je to, co je cílovou skupinou poptáváno. Empirická analýza ve …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2019
- Supervisor: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRAKOVÁ, Miluše. \textit{Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/i9ehki/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRAKOVÁ, Miluše. Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Informace a znalosti k podpoře firemní externí komunikace na sociálních sítích
Jan Hruška -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Petra Ritschelová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Externí firemní komunikace
Alena Lupjanová -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Analýza systému komunikace v neziskové organizaci
Vendula Krlišová