Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie – Vojtech Kocák
Vojtech Kocák
Bakalářská práce
Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie
Product Concept Development as Part of a Marketing Strategy
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom produktového konceptu doposiaľ nedostupného relaxačného balíčka určeného pre ženy. V rámci teoretickej časti sú definové pojmy súvisiace s vývojom nového produktu a nastavením marketingovej stratégie nového produktu. V praktickej časti je na základe výsledkov kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zostavený ideálny koncept balíčka, analyzovaný potenciál vstupu …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the product concept development process of a so far unavailible relaxing package for women. The theoretical part of this thesis defines terms related to the new product development process and marketing strategy development. Based on the results of both quantitative and qualitative research, the ideal product concept is compiled together with market entry analysis and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kocák, Vojtech. Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos -
Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks
Štefánia Žulevičová -
Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu
Eliška Bukovičová -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Uvedení nového produktu na trh
Iveta Sladká -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Produktový výzkum a návrh nového produktu
Tereza TESAŘOVÁ