Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie – Vojtech Kocák
Vojtech Kocák
Bachelor's thesis
Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie
Product Concept Development as Part of a Marketing Strategy
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom produktového konceptu doposiaľ nedostupného relaxačného balíčka určeného pre ženy. V rámci teoretickej časti sú definové pojmy súvisiace s vývojom nového produktu a nastavením marketingovej stratégie nového produktu. V praktickej časti je na základe výsledkov kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zostavený ideálny koncept balíčka, analyzovaný potenciál vstupu …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the product concept development process of a so far unavailible relaxing package for women. The theoretical part of this thesis defines terms related to the new product development process and marketing strategy development. Based on the results of both quantitative and qualitative research, the ideal product concept is compiled together with market entry analysis and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCÁK, Vojtech. \textit{Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/i9goql/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kocák, Vojtech. Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos -
Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks
Štefánia Žulevičová -
Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu
Eliška Bukovičová -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Uvedení nového produktu na trh
Iveta Sladká -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Produktový výzkum a návrh nového produktu
Tereza TESAŘOVÁ