Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Šárka Krásová
Bc. Šárka Krásová
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Management Communication Mix of Selected Enterprise - Product
Abstract:
Bakalářská práce řeší konkrétní zadání příspěvkové organizace Střední odborné školy a Středního odborného učiliště, a to vytvoření návrhu marketingové strategie se zaměřením pouze na komunikační mix vybraného produktu v rámci jeho udržitelnosti na trhu vzdělávacích aktivit. V první části práce budou objasněny klíčové pojmy týkající se dané problematiky, a to marketingový mix a marketingový komunikační …moreAbstract:
The Bachelor’s thesis solves a specific task definition for Funded Organization of Secondary Technical School and Vocational School, and the drafting of a marketing strategy focused solely on the communication mix of selected product within its sustainability on the market of educational activities. The first part clarifies key concepts related to the issue, marketing mix and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tc2bz/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova