Bc. Lukáš Astaloš
Master's thesis
Analýza trhu šablon pro CMS
Analysis of CMS template market
Abstract:
The aim of the thesis is analysis of the most commonly used content management systems (CMS) and exploration of the CMS templates market. In theoretical research part are described the possibilities of template selling and their business models including value proposition definition. The practical application part describes template creation process including analysis, design and chosen strategy.Abstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza najbežnejšie používaných redakčných systémov pre tvorbu webov a zmapovanie trhu s pre ne určenými šablónami. Práca popisuje možnosti predaja šablón a používané obchodné modely, vrátane definície hodnotovej ponuky. V praktickej časti je popísaný proces tvorby šablóny, vrátane analýzy, návrhu a zvolenej stratégie.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uo99j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Usage of Heasless Content Management System for information portals of public administration
Arozhdan Baibussynov -
Web Content Management System pro prodejce kávovarů daneli.cz
Jiří Sýkora -
A Security Analysis of the OpenText Content Server Electronic Document Management System
Petr Ježek -
Využití Content Management System v intranetu
Petr Šlosar -
Využití multi-purpose serveru pro chod Content Management Systému
Matyáš Frank -
Implementace ECM (Enterprise content managment)/ DMS ( Document management system) systému
Jaroslav Tajbl -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera