Inscenační metoda - metoda prožitku ve výuce – Mgr. Jana HAVELKOVÁ
Mgr. Jana HAVELKOVÁ
Bachelor's thesis
Inscenační metoda - metoda prožitku ve výuce
The method of inscenation {--} education by experience
Abstract:
Práce je zaměřena na využití inscenační metody {--} tvořivé dramatiky v pedagogické práci na 1. stupni ZŠ. Rozebírá historické kořeny dramatické výchovy a ukazuje její význam pro sociální učení jedince. Zaměřuje se na sociálně {--} emoční vývoj osobnosti dítěte v období mladšího školního věku. Rozebírá formy a metody dramatické výchovy. Ukazuje praktické využití a cíle dramatické výchovy v pedagogickém …moreAbstract:
Aim of the work is to use method of inscenation {--} creative drama for pedagogical schoolwork at primary school. It analyses historical roots of dramatic education and presents its importance for social learning of an individual. It is directed towards social and emotional development of a child at primary school. It analyses forms and methods of dramatic education. It demonstrates practical use and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2007
Identifier:
1006289
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVELKOVÁ, Jana. Inscenační metoda - metoda prožitku ve výuce. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Využití dramatické improvizace ve výuce anglického jazyka
Bohumil BLECHA -
Dramatická improvizace jako prostředek pro rozvoj klíčových kompetencí
Lucie Pertlová -
Možnosti improvizace podporující rozvoj dětí v mateřské škole
Lenka BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ