Efektivnost vnější komunikace v oblasti retailových kreditních karet – Ing. Jan Jasenovec
Ing. Jan Jasenovec
Diplomová práce
Efektivnost vnější komunikace v oblasti retailových kreditních karet
Effectiveness of external communication in area of retail credit cards
Anotace:
Tato práce se zabývá efektivností externí komunikace v oblasti retailových kreditních karet, konkrétněji efektivností reklamních výdajů pro oblast retailových kreditních karet. Cílem práce je zhodnotit efektivnost vynaložených investic do reklamy pro oblast retailových kreditní karet u tržních leaderů a nabídnout dílčí návrhy na zvýšení efektivnosti investovaných finančních prostředků do této oblasti …víceAbstract:
This thesis deals with the efficiency of external communication in the field of retail credit cards, particularly by efficiency of advertising expenses in retail credit card field. The aim of the thesis is to assess the efficiency of investments which the market leaders spend on advertising in retail credit card field and come up with interim suggestions of how to increase the efficiency of the financial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/raqyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská