Akvakultura - zavádění inovací v malých a středních podnicích zabývajících se produkcí ryb – Bc. Filip Beneš
Bc. Filip Beneš
Diplomová práce
Akvakultura - zavádění inovací v malých a středních podnicích zabývajících se produkcí ryb
Aquaculture - Innovation Implementation in small and medium-sized fish production enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku zavádění inovací v malých a středních podnicích zabývajících se akvakulturní produkcí ryb. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaké inovace tyto podniky zavádějí a jaká je úspěšnost při jejich zavádění. Z dotazníkového průzkumu vyplynulo, že se oslovení akvakulturní producenti zaměřují zejména na inovace procesů a produktů. Naopak byla zaznamenána nízká četnost inovací …víceAbstract:
This master's thesis addresses the issue of innovation implementation in small and medium-sized enterprises engaged in fish aquaculture production. The aim of the thesis was to determine whether and what innovations these companies implement and what is the success rate of their implementation. The survey revealed that the addressed aquaculture producers mainly focus on process and product innovations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Kotyza, Ph.D.
- Oponent: Vojtěch Drbohlav, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠ, Filip. \textit{Akvakultura - zavádění inovací v malých a středních podnicích zabývajících se produkcí ryb}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/iaihwe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Klatovy
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva