Public relations v nevládní neziskové organizaci – Dana ŠESTÁKOVÁ
Dana ŠESTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Public relations v nevládní neziskové organizaci
Public relations of NGO
Anotácia:
Téma této bakalářské práce vychází z konkrétního problému občanského sdružení Středisko rané péče Ostrava, jenž spočívá v nedostatečném povědomí laické i odborné veřejnosti o nabízených sociálních službách pro rodiny s postiženými dětmi. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na aktualizování poznatků z oblasti public relations (dále PR), na jejichž základě bude následně proveden audit vybraných …viacAbstract:
The BA degree?s topic is based on a particular problem of the civil association from Early Help Center in Ostrava. The Center deals with insufficient knowledge of laics and professional communities about social services for families with handicapped children. The theoretical part of BA degree focus on updated researches from PR area on the basis of which audit of chosen communicative means will be …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Zverejniť od: 21. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Michal Kedroutek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠESTÁKOVÁ, Dana. Public relations v nevládní neziskové organizaci. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Humanities / Management for the Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Martina Kunová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová