Jádro produktu a jeho vliv na chování spotřebitele – Bc. Veronika Fabiánová
Bc. Veronika Fabiánová
Master's thesis
Jádro produktu a jeho vliv na chování spotřebitele
The core of the product and its impact on consumer behaviour
Anotácia:
Cílem Diplomové práce je popsat chování spotřebitele a tím zjistit, do jaké míry jádro produktu ovlivňuje jeho rozhodování. Práce se zabývá tím, jaké atributy ovlivňují rozhodovací proces spotřebitele a naopak, které faktory pro něj nejsou vůbec důležitými. Na základě těchto atributů byla navržena opatření, která mají pomoci budoucí marketingové strategii retailu. V analýze současného stavu jsou popsány …viacAbstract:
The aim of the thesis is to describe the consumer's behaviour and to determine to what extent the core of the product influences his decision-making. The thesis deals with what attributes influence the decision-making process of the consumer and vice versa, which factors are not important to him at all. Based on these attributes, measures have been proposed to help the future marketing strategy of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 2. 2021
- Vedúci: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Economics and Management / International Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova -
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Daria Artamonova -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Spotřební chování ve vztahu k udržitelnosti v retailu
Lukáš Salwender -
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Martin Uhrin
Názov
Vložil
Vložené
Práva