Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca – Adela Sogelová
Adela Sogelová
Diplomová práce
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Customer Satisfaction Measurement with Retail Chain
Anotace:
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce. V teoretické části byl charakterizován slovenský maloobchodní trh a podnik COOP Jednota Slovensko, spotřební družstvo. Dále byly charakterizovány východiska, týkající se spokojenosti zákazníků. V praktické části byl zrealizován marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření a byly zpracovány jeho výsledky. Cílem bylo …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the customer satisfaction measurement with retail chain. The theoretical part focuses on the nature of Slovak retail market and the company COOP Jednota Slovakia, consumer’s cooperative. This part also unravels the basis for customer satisfaction. The practical part focuses on the marketing research which was realized in the form of a questionnaire survey. The aim was …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová