Bc. Veronika Zálešáková

Bachelor's thesis

Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz

Marketing communication plan for mexican restaurant La Paz
Abstract:
Cílem práce je na základě analýzy, deskripce a komparace zhodnotit stávající marketingovou komunikaci mexické restaurace LA PAZ a navrhnout inovovaný komunikační model za účelem zvýšení ekonomické efektivnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. V první části jsou teoretické informace, potřebné k lepšímu porozumění daného tématu a týkající se marketingu obecně …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing marketing communication of the Mexican restaurant LA PAZ based on analysis, description and comparison and to propose an innovative communication model in order to increase economic efficiency. The bachelor thesis consists of three parts, theoretical, analytical and design. In the first part, there is theoretical information needed for a better understanding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2023
  • Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.