Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz – Bc. Veronika Zálešáková
Bc. Veronika Zálešáková
Bachelor's thesis
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Marketing communication plan for mexican restaurant La Paz
Abstract:
Cílem práce je na základě analýzy, deskripce a komparace zhodnotit stávající marketingovou komunikaci mexické restaurace LA PAZ a navrhnout inovovaný komunikační model za účelem zvýšení ekonomické efektivnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. V první části jsou teoretické informace, potřebné k lepšímu porozumění daného tématu a týkající se marketingu obecně …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing marketing communication of the Mexican restaurant LA PAZ based on analysis, description and comparison and to propose an innovative communication model in order to increase economic efficiency. The bachelor thesis consists of three parts, theoretical, analytical and design. In the first part, there is theoretical information needed for a better understanding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/swwyp/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Největší byrokratické překážky ovlivňující podnikání v hotelnictví a gastronomii v Česku a na Slovensku
Veronika Štěpánková -
Zachování českých zvyků v gastronomii v regionu Horácko a Podhorácko
Kamila Madziová -
Možnosti snižování odpadu v gastronomii a potravinářství v kontextu cirkulární ekonomiky
Katarína Vezérová -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková