Bc. Veronika Zálešáková

Bachelor's thesis

Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz

Marketing communication plan for mexican restaurant La Paz
Anotácia:
Cílem práce je na základě analýzy, deskripce a komparace zhodnotit stávající marketingovou komunikaci mexické restaurace LA PAZ a navrhnout inovovaný komunikační model za účelem zvýšení ekonomické efektivnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. V první části jsou teoretické informace, potřebné k lepšímu porozumění daného tématu a týkající se marketingu obecně …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing marketing communication of the Mexican restaurant LA PAZ based on analysis, description and comparison and to propose an innovative communication model in order to increase economic efficiency. The bachelor thesis consists of three parts, theoretical, analytical and design. In the first part, there is theoretical information needed for a better understanding …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/swwyp/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedúci: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing