Bc. Karolína Vejražková

Master's thesis

Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích

Current online marketing tools applied in cultural organizations
Abstract:
Diplomová práce specifikuje současné trendy v online marketingové komunikaci v oblasti propagace a reklamy v kulturně-hudebních organizacích. Přináší aktuální online marketingové nástroje, jejich způsoby aplikace a také tvorbu marketingového mixu. Krátce se zabývá kulturní politikou, která určuje, jakou roli plní stát v neziskovém sektoru. V praktické části je čtenáři blíže upřesněno využití nástrojů …more
Abstract:
The diploma thesis deals with current trends in online marketing communication in the field of promotion and advertising in cultural and musical organizations. Also describes current online marketing tools, their ways of application and the creation of a marketing mix. It briefly focuse on cultural policy, which determines the role of the state in the non-profit sector. In the practical part, the reader …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta