Marketingová strategie společnosti SmartGuide – Bc. Martin Rácz
Bc. Martin Rácz
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti SmartGuide
Marketing strategy of the SmartGuide company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá tématem tvorby marketingové strategie ve společnosti Smartguide. Hlavním cílem této práce je vytvoření souboru návrhů a doporučení pro úpravu současné marketingové strategie společnosti za účelem jejího zlepšení. Dílčím cílem této práce je analýza současného stavu prostředí společnosti a to jak z pohledu vnějšího, tak vnitřního. Práce je rozdělena na 2 části. První část …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of creating a marketing strategy of Smartguide company. The main objective of this thesis is to create a set of proposals and recommendations for adjusting the current marketing strategy of the company in order to improve it. The partial aim of this thesis is to analyze the current state of the company environment, both from the external and internal point of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Pech, Ph.D., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová
Název
Vložil
Vloženo
Práva