Politický marketing a volební kampaně v ČR – Bc. Karolína Šašková
Bc. Karolína Šašková
Bakalářská práce
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Political marketing and Election Campaign in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat faktory volebního úspěchu hnutí ANO 2011 z pohledu politického marketingu a provést komparaci s volební kampaní ODS ve stejných volbách. Práce se zaměřuje na základní pojmy politického marketingu a následně na druhy marketingové komunikace, které jsou pro politický marketing specifické. Do práce jsem zařadila i problematiku značky, která s komunikací rovněž …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to identify the factors of electoral success of ANO 2011 from the perspective of political marketing and compare it with the ODS election campaign in the same election period. The thesis is focused on the basic concepts of political marketing, and subsequently on the kinds of marketing communications that are specific for political marketing. I also integrated the …víceKlíčová slova
kampaň komunikace marketing politika volby volič campaign communication politics elections voter
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whzk3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek