Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s. – Tomáš ŠLÁGR
Tomáš ŠLÁGR
Bachelor's thesis
Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s.
Proposal for CRM system implementation in Datart International, a. s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní řešení implementace CRM systému ve firmě Datart International. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu CRM strategie a také jsou zde uvedena teoretická východiska, o které se opírá následná praktická část. V té je nejprve analyzován současný stav vztahu k zákazníkům ve firmě a následně jsou zde navrhnuty postupné kroky zavádění CRM …moreAbstract:
The basic purpose of this thesis is to propose concrete solution of CRM system imple-mentation in Datart International a. s. In theoretical part the accent is put on understanding of CRM strategy meaning and also there are theoretical resources for sequential practical part. In this part at first present condition of customer relationship in company is analyzed. Then sequential steps of CRM system …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2008
Accessible from:: 12. 12. 2008
Identifier:
10421
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLÁGR, Tomáš. \textit{Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/ic70sm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠLÁGR, Tomáš. Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět
Libor Valenta -
Vztah sponzoringu a image značky
Ivana OTRADOVCOVÁ -
Vztah Čechů k lázeňství a jeho význam pro cestovní ruch
Simona KEBRLOVÁ -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.
Lukáš MARTINŮ -
Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Barbora Stůjová -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Veronika Tranová