Martin Chrástek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí

Marketing Communication Strategy of WEDOS Internet Ltd Company from the Perspective of Using Social Networks
Anotace:
Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi …více
Abstract:
The aim of this bacherol thesis is to find out what role social networks have in terms of marketing communication of the company WEDOS Internet, a.s. The theoretical part pre-sents social networks used in the Czech Republic and all over the world that are suitable for marketing purpose of a company providing webhosting servise. Furtheremore, it expla-ins what companies should do to get new clients …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 24. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chrástek, Martin. Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe