Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí – Martin Chrástek
Martin Chrástek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Marketing Communication Strategy of WEDOS Internet Ltd Company from the Perspective of Using Social Networks
Anotace:
Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi …víceAbstract:
The aim of this bacherol thesis is to find out what role social networks have in terms of marketing communication of the company WEDOS Internet, a.s. The theoretical part pre-sents social networks used in the Czech Republic and all over the world that are suitable for marketing purpose of a company providing webhosting servise. Furtheremore, it expla-ins what companies should do to get new clients …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 24. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRÁSTEK, Martin. \textit{Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/icenzp/.
Jak správně citovat práci
Chrástek, Martin. Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová