Petr Skalák

Bachelor's thesis

Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners

Textbooks in teaching and learning English: learners' perspective
Abstract:
The bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of the upper primary learners. Firstly, the theory of textbook is debated. The history of the textbook is discussed, and definition of the textbook as a didactic means is explained along with its functions and structural components. Secondly, the problematic of textbook evaluation is considered; attention is paid to the reasons …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením učebnice z perspektivy žáka druhého stupně základní školy. Nejprve je debatována teorie učebnice. Diskutována je historie učebnice a je vysvětlena její definice jakožto didaktický prostředek spolu s jejími funkcemi a strukturálními komponenty. Následně je zvážena problematika hodnocení učebnic; pozornost je věnována důvodům k hodnocení, důležitosti názoru …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Skalák, Petr. Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická