Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners – Petr Skalák
Petr Skalák
Bakalářská práce
Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners
Textbooks in teaching and learning English: learners' perspective
Abstract:
The bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of the upper primary learners. Firstly, the theory of textbook is debated. The history of the textbook is discussed, and definition of the textbook as a didactic means is explained along with its functions and structural components. Secondly, the problematic of textbook evaluation is considered; attention is paid to the reasons …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením učebnice z perspektivy žáka druhého stupně základní školy. Nejprve je debatována teorie učebnice. Diskutována je historie učebnice a je vysvětlena její definice jakožto didaktický prostředek spolu s jejími funkcemi a strukturálními komponenty. Následně je zvážena problematika hodnocení učebnic; pozornost je věnována důvodům k hodnocení, důležitosti názoru …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skalák, Petr. Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Žáci druhého stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí školy
Jitka Kociánová -
Numerické hodnocení pohledem žáků druhého stupně základní školy
Simona Prachařová -
Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol
Barbora Čechová -
Vliv Covidové doby na fyzickou kondici žáků druhého stupně základní školy.
Tomáš Kociňák -
Informovanost žáků druhého stupně o vybraných tématech reprodukčního zdraví
Michaela Hlaváčková -
Hygiena dutiny ústní u žáků druhého stupně vybraných základních škol
Hana Hladká -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Informovanost žáků druhého stupně základní školy o šikaně
Nikol Chaloupecká