Petr Skalák

Bakalářská práce

Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners

Textbooks in teaching and learning English: learners' perspective
Abstract:
The bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of the upper primary learners. Firstly, the theory of textbook is debated. The history of the textbook is discussed, and definition of the textbook as a didactic means is explained along with its functions and structural components. Secondly, the problematic of textbook evaluation is considered; attention is paid to the reasons …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením učebnice z perspektivy žáka druhého stupně základní školy. Nejprve je debatována teorie učebnice. Diskutována je historie učebnice a je vysvětlena její definice jakožto didaktický prostředek spolu s jejími funkcemi a strukturálními komponenty. Následně je zvážena problematika hodnocení učebnic; pozornost je věnována důvodům k hodnocení, důležitosti názoru …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skalák, Petr. Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická