Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol – Nikola DAŇKOVÁ
Nikola DAŇKOVÁ
Diplomová práce
Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol
Selected aspects of inclusive education from the primary school teachers´ point of view
Anotace:
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku hodnocení vybraných aspektů legislativních změn a rozvoje inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů. Teoretická východiska práce jsou orientována na problematiku vývoje přístupů společnosti ke vzdělávání a integraci osob s postižením, problematiku vývoje a aktuální situace v oblasti legislativního rámce vzdělávání dětí, žáků a studentů se SVP, podrobnou …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the problem of assessment of aspects of legislative changes and development of inclusive education from the perspective of teachers. Theoretical part of the thesis is focused on issues of development of society's approach to education and integration of people with disabilities, the development issues and the current situation in the legislative framework of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇKOVÁ, Nikola. \textit{Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/icjw1f/.
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Nikola. Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ