Výběr on-line vzdělávací platformy pro účely konkrétní organizace – Tomáš Fikart
Tomáš Fikart
Bachelor's thesis
Výběr on-line vzdělávací platformy pro účely konkrétní organizace
Selection of an online educational platform for particular entity
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je výběr on-line vzdělávací platformy pro účely konkrétní organizace pomocí analytické hierarchického procesu, který se řadí mezi modely vícekriteriální analýzy. Práce je rozdělena na tři části. V první části je čtenář obeznámen se situacemi, při kterých jsou on-line vzdělávací platformy nejvíce využívány a obeznámen se současnými standardy platforem. V následující kapitole …viacAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is the choosing of on-line educational platform for the purpose of selected organisation using analytical hierarchy process, which ranks among multicriterial analysis models. Thesis is separated into three parts In the first part, the reader is introduced to situations, in which the online educational platforms are mostly used and with current standards of those …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Saatyho Analytický hierarchický proces
Michaela Slavíková -
Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů
Markéta Zajarošová -
Matematické modelování požadavků trhu na produkt v rámci koncepce analytického hierarchického procesu
-
Matice párových porovnání v analytickém hierarchickém procesu a jejich aplikace
Zuzana KISZOVÁ -
Podnikatelské plánování - Budování on-line vzdělávací plarformy
Alexander Gricajev -
Using on-line tools for creating classroom activities and a study of their influence on student motivation
Iva Feltlová -
On-line samovzdělávací platforma pro programování s následnou certifikací pomocí blockchainu
Konstantin Pankratov -
Efektivita online vzdělávacích platforem pro praktické dovednosti
Petra Gryczová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses icrdck icrdck/2
17. 3. 2022