Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách – Ing. Lucie Řezníčková
Ing. Lucie Řezníčková
Diplomová práce
Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách
Structure and instruments of integrated marketing communication in hotel service
Anotace:
Cílem mé diplomové práce na téma „Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách“ je definování nezbytné potřeby integrace a spolupráce jednotlivých komunikačních prostředků, které nesmí být řízeny samostatně a odděleně, ale každý prvek v komunikačním mixu by se měl sloučit s ostatními nástroji tak, aby zákazník měl o daném podniku jednotný a ucelený obraz. V teoretické …víceAbstract:
The aim of my dissertation of „Structure and instruments of integrated marketing communication in hotel services“ is definition of urgency of integration and cooperation of all communication instruments. These media can not be operated separately but each communication instrument must be combined with the others so that clients would have integrated view of the company. There are detailed definitions …víceKlíčová slova
Klíčová slova Komunikační mix integrovaná marketingová komunikace plán integrované marketingové komunikace rozpočet interní komunikace reklama podpora prodeje osobní prodej přímý marketing internetová komunikace. Key words Communication mix integrated marketing communication scheme of integrated marketing communication budget internal communication advertising sales promotions personal sale direct marketing internet communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/th8em/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jitka Novotná
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Evaluation of Marketing Communication
Vasilisa Shulpina