Ing. Tereza Skoková

Bakalářská práce

Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci

Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci“ je zkoumání svobody projevu jako ústavní hodnoty v Listině základních práv a svobod ve vztahu k marketingové komunikaci na konkrétních příkladech ze soudní praxe. První část je zaměřena na analýzu svobody projevu, její meze a limity. Druhá část obsahuje charakteristiku marketingové komunikace, marketingového mixu a …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis Freedom of expression and its limits in marketing communication is the research of freedom of expression as a constitutional value incorporated in the Charter of Fundamental Rights and Freedoms in relation to the marketing communications shown on specific examples of judicial practise. The first part concentrates on a freedom of speech analysis and its limits. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Eduard Bruna, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní