Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci – Ing. Tereza Skoková
Ing. Tereza Skoková
Bakalářská práce
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci“ je zkoumání svobody projevu jako ústavní hodnoty v Listině základních práv a svobod ve vztahu k marketingové komunikaci na konkrétních příkladech ze soudní praxe. První část je zaměřena na analýzu svobody projevu, její meze a limity. Druhá část obsahuje charakteristiku marketingové komunikace, marketingového mixu a …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis Freedom of expression and its limits in marketing communication is the research of freedom of expression as a constitutional value incorporated in the Charter of Fundamental Rights and Freedoms in relation to the marketing communications shown on specific examples of judicial practise. The first part concentrates on a freedom of speech analysis and its limits. The …víceKlíčová slova
svoboda projevu marketingová komunikace reklama regulace reklamy Rada pro reklamu etický kodex příklady ze soudní praxe zakázaná reklama freedom of expression marketing communication advertising advertising regulation the advertising council ethical code examples of judicial practise banned advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kg2e5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Eduard Bruna, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Communication as a load bearing element of the Marketing Communication
Nikita Polivtsev -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010
Lucie Vavřínová -
Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Ester Hložková