Daniela Brkičová

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybrané instituce

Communication strategy selected institution
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na uplatnění komunikační strategie v malých a středních podnicích výrobně-prodejního charakteru. Práce se v první části věnuje teorii marketingové komunikace a popisuje jednotlivé kroky při tvorbě správně zvolené komunikační strategie. Praktická část se zaměřuje na vybraný podnik Koláčkárna u Salvátora, představuje vizi firmy a portfolio nabízených produktů a služeb …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the application of communication strategy in small and medium enterprises of the production and sales industry. The first part of the thesis is about the theory of marketing communication and describes individual steps in creating a correctly chosen communication strategy. The practical part focuses on selected company Koláčkárna u Salvátora, introduces the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Švehla
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní