Komunikační strategie vybrané instituce – Daniela Brkičová
Daniela Brkičová
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané instituce
Communication strategy selected institution
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na uplatnění komunikační strategie v malých a středních podnicích výrobně-prodejního charakteru. Práce se v první části věnuje teorii marketingové komunikace a popisuje jednotlivé kroky při tvorbě správně zvolené komunikační strategie. Praktická část se zaměřuje na vybraný podnik Koláčkárna u Salvátora, představuje vizi firmy a portfolio nabízených produktů a služeb …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the application of communication strategy in small and medium enterprises of the production and sales industry. The first part of the thesis is about the theory of marketing communication and describes individual steps in creating a correctly chosen communication strategy. The practical part focuses on selected company Koláčkárna u Salvátora, introduces the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o2l6u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Švehla
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková