Městský turismus - příslib hledačům ráje? – Bc. Eliška Matějová
Bc. Eliška Matějová
Bachelor's thesis
Městský turismus - příslib hledačům ráje?
Urban tourism - a promise for paradise seekers?
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze propagace vybraných městských destinací prostřednictvím video-upoutávky. Teoretická část práce je věnována městskému turismu, marketingu cestovního ruchu a samotným marketingovým strategiím se zaměřením na jejich využití v cestovním ruchu. Jsou zde rozebrány specifika marketingu služeb, nejdůležitější prvky marketingu jako je marketingový mix, mix marketingové …viacAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the analysis of propagation of chosen urban destinations through promotional video. The theoretical part is devoted to the urban tourism, marketing of services and marketing strategies focusing on their use in tourism. There are specifics of marketing of services, the most important elements of marketing such as the marketing mix, communication marketing mix or promotional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g16x6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Daniel Seidenglanz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Zuskáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Geography and Cartography / Geography
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková