Marek Riger
Diplomová práce
Analýza imidžu mesta
Image Analysis of the City
Anotace:
Témou tejto diplomovej práce je analýza image mesta Bytča. Cieľom práce je zistiť aktuálny stav image z pohľadu obyvateľov a návštevníkov mesta. Skúmané boli taktiež dôvody spokojnosti a nespokojnosti so životom v meste. V teoretickej časti sa venuje definovaniu pojmu image a marketingu miest a obcí. Ďalej definuje charakteristiky mesta Bytča v internom a externom marketingovom prostredí. Analytická …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is image analysis of the city Bytča. The aim of this thesis is to find out the actual state of image of the city from the perspective of citizens and visitors of the city. The reasons of satisfaction and dissatisfaction with living in the city were examined too. In the theoretical part is defined the concept of image and marketing of cities and municipalities. Further …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Kamila Poláková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketing města Třinec
Kawuloková Kawuloková -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Analýza image města
Ivana Štěpánová