Bc. Martina HLAVATÁ
Diplomová práce
Jazykové prostředky reklamy
language means of advertising
Anotace:
DP se zabývá reklamou jako takovou,tím, že je důležitou součástí každodenní komunikace a neodmyslitelnou částí marketingového mixu, dále tím, jaká je funkce reklamy, kdy vznikla a jak se vyvíjela, následuje rozdělení základních typů reklam z hlediska médií.Hlavní část DP se věnuje jazykovým prostředkům, dělí je zvukové a lexikální jazykové prostředky, figury a tropy. Praktická část obsahuje rozbor …víceAbstract:
The thesis is concerned with advertising and with the fact, that the advertising is a part of communication and of marketing mix. Further the thesis describes functions of advertising, its history and essential kinds of advertising from the point of view of media. The main part of this thesis is engaged with language means: sound language means, lexical language means, figures and tropics. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011
Identifikátor:
26849
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Antonín Vondráček, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVATÁ, Martina. Jazykové prostředky reklamy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / FJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk ruské mediální propagandy v podmínkách vojensko-politické konfrontace na východě Ukrajiny v roce 2014
Pavel SIDOROV -
Komparace anglické, francouzské, německé a americké penitenciaristiky
Veronika Zárybnická -
Francie a Německo. Porovnání základních znaků francouzské a německé romantické varhanní hudby
Michael Bártek -
Francouzská varhanní literatura a její aplikace na české a německé varhany
Marie Minářová -
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
Krystsina KHILA -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
Krystsina KHILA -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová