Bc. Martina HLAVATÁ

Diplomová práce

Jazykové prostředky reklamy

language means of advertising
Anotace:
DP se zabývá reklamou jako takovou,tím, že je důležitou součástí každodenní komunikace a neodmyslitelnou částí marketingového mixu, dále tím, jaká je funkce reklamy, kdy vznikla a jak se vyvíjela, následuje rozdělení základních typů reklam z hlediska médií.Hlavní část DP se věnuje jazykovým prostředkům, dělí je zvukové a lexikální jazykové prostředky, figury a tropy. Praktická část obsahuje rozbor …více
Abstract:
The thesis is concerned with advertising and with the fact, that the advertising is a part of communication and of marketing mix. Further the thesis describes functions of advertising, its history and essential kinds of advertising from the point of view of media. The main part of this thesis is engaged with language means: sound language means, lexical language means, figures and tropics. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011
Identifikátor: 26849

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Antonín Vondráček, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLAVATÁ, Martina. Jazykové prostředky reklamy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická