Bc. Martina HLAVATÁ
Master's thesis
Jazykové prostředky reklamy
language means of advertising
Abstract:
DP se zabývá reklamou jako takovou,tím, že je důležitou součástí každodenní komunikace a neodmyslitelnou částí marketingového mixu, dále tím, jaká je funkce reklamy, kdy vznikla a jak se vyvíjela, následuje rozdělení základních typů reklam z hlediska médií.Hlavní část DP se věnuje jazykovým prostředkům, dělí je zvukové a lexikální jazykové prostředky, figury a tropy. Praktická část obsahuje rozbor …moreAbstract:
The thesis is concerned with advertising and with the fact, that the advertising is a part of communication and of marketing mix. Further the thesis describes functions of advertising, its history and essential kinds of advertising from the point of view of media. The main part of this thesis is engaged with language means: sound language means, lexical language means, figures and tropics. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2011
Identifier:
26849
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Antonín Vondráček, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLAVATÁ, Martina. Jazykové prostředky reklamy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / FJ-NJ
Theses on a related topic
-
Jazyk ruské mediální propagandy v podmínkách vojensko-politické konfrontace na východě Ukrajiny v roce 2014
Pavel SIDOROV -
Komparace anglické, francouzské, německé a americké penitenciaristiky
Veronika Zárybnická -
Francie a Německo. Porovnání základních znaků francouzské a německé romantické varhanní hudby
Michael Bártek -
Francouzská varhanní literatura a její aplikace na české a německé varhany
Marie Minářová -
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
Krystsina KHILA -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
Krystsina KHILA -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová