Marketing a propagace střední školy – Nikola Hönigová
Nikola Hönigová
Bakalářská práce
Marketing a propagace střední školy
Marketing and promotion of middle school
Anotace:
ABSTRAKTNejdůležitějším úkolem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu propagacestřední školy, konkrétně Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, popřípadě navrhnout její novou podobu na základě dotazníkového šetření. První část práce bude věnována propagaci, marketingu, jejich prostředkům a možnostem reklamy. Druhá, praktická část se bude zabývat popisem školy a rozborem současného …víceAbstract:
The most important task of this thesis is to assess the current state of promotion middle school, specifically Grammar School and Secondary School, Podborany or propose a new arrangement based on the survey.The first part will be devoted to promotion, marketing, their resources and capabilities ads. The second part will deal with the description of the school and analysis of the current state of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva